Kemaskini: Permainan bulan Mac kini boleh dimuat-turun.

Muat-Turun: Permainan Percuma PlayStation Plus Bulan Mac 2020

Artikel asal: Sony Interactive Entertainment hari ini akhirnya mengumumkan permainan percuma buat pelanggan Playstation Plus bagi bulan Mac 2020 ini untuk pelanggan Malaysia.

Kali ini, Sony membawa 2 permainan untuk pelanggan Playstation Plus di mana ianya boleh dimuat-turun bermula 3 Mac sehingga 6 April 2020 ini. Permainan yang disertakan adalah:

  • Shadows Of The Colossus (PS4)
  • Sonic Forces (PS4)

Semestinya permainan Shadow Of The Colossus menjadi permainan utama untuk bulan Mac ini yang mana ianya adalah permainan olahan semula oleh Bluepoint Studios, berdasarkan permainan asal yang dilancarkan di konsol PlayStation 2 lepas. Kami sebelum ini juga telah membuat ulasan penuh berkenaannya di mana anda boleh membacanya di sini.

Sonic Forces pula semestinya satu penambahan yang bagus setelah tayangan filem Sonic The Hedgehog sebelum ini bersama-sama kejayaannya mencapai jumlah kutipan yang sangat tinggi.

Bagi anda yang masih belum memuat-turun permainan percuma PlayStation Plus bagi bulan Februari anda boleh memuat-turunnya sehingga 2 Mac ini.

Sohor Kini