Apple baru-baru ini kongsi treler bagi siri TV baharu mereka Extrapolations. Siri ini adalah sebuah antologi, mengenai perubahan iklim dunia sebagai satu bencana yang akan mengubah hidup ramai orang. Terdapat lapan kisah individu berbeza disampaikan dalam lapan episod, di mana setiap episod berkait dengan satu sama lain.

Kisah yang disampaikan adalah mengenai cinta, kerja, kepercayaan, dan keluarga – di mana masing-masing perlu melakukan keputusan yang akan mengubah segalanya apabila bencana akan tiba tetapi menyelamatkan diri masing-masing demi masa hadapan bersifat universal. Adakah semua individu in berani?

Berdasarkan treler, siri ini berlaku di masa hadapan di mana manusia sudah tinggal di planet Marikh, kanser sudah ada penawar dan banyak lagi perkara menarik. Tetapi watak di dalam siri ini masih tidak boleh teruskan kehidupan selesa apabila ada bencana yang mengancam nyawa masing-masing.

Extrapolations akan disiarkan di Apple TV+ pada 17 Mac ini dengan tiga episod dan akan diteruskan secara mingguan pada 21 April 2023.

Pelakon dalam siri TV ini juga adalah yang hebat dan berbakat seperti Kit Harington, Matthew Rhys, Tahar Rahim, Meryl Streep, David Schwimmer, Judd Hirsch, Cherry Jones, Edward Norton, Indira Varma, Diane Lane, Adarsh Gourav, Gaz Choudhry, Keri Russell, Gemma Chan, Forest Whitaker, Hari Nef, Eiza González, Tobey Maguire, Ben Harper, Murray Bartlett dan MaameYaa Boafo.

Sohor Kini