Filem olahan-semula Justice League oleh Zack Snyder bakal tiba di HBO Max pada 18 Mac kelak, dan terkini, video acah filem tersebut telahpun tiba di YouTube, dan memperlihatkan sedikit bagaimanakah jalan ceritanya kembali ke visi asal pengarah popular tersebut.

Seperti yang kita ketahui, filem tersebut akan hadir dengan masa tayangan yang jauh lebih panjang daripada filem sebelum ini, dan akan tiba dengan kadar aspek 4:3, seakan-akan dalam era televisyen CRT.

Menariknya, HBO Max turut memperlihatkan tajuk rasmi filem tersebut, yang kini dikenali sebagai Zack Snyder’s Justice League.

Watak-watak adiwira seperti Superman, Batman, Wonder Woman, Aquaman, The Flash dan Cyborg semuanya akan kembali dan dimainkan oleh para pelakon yang sama seperti sebelum ini.

Darkseid juga masih lagi watak jahat utama didalam filem ini, tetapi pada penghujung video acah ini, watak The Joker yang dimainkan oleh Jared Leto turut diperlihatkan.

Warner Bros dilaporkan telah melaburkan sebanyak $70 juta didalam olahan semula filem ini, yang termasuklah untuk kos penfileman babak-babak baru, suntingan semula, penulisan baru dan sebagainya.

Kebelakangan ini, lakonan kameo oleh watak-watak dan pelakon-pelakon yang tidak diduga semakin banyak berlaku, seperti didalam siri TV The Mandalorian dan WandaVision, dan terkini, tiba pula giliran DC untuk melakukannya.

Jika anda berminat untuk menonton video acah Justice League Snyder Cut, anda boleh melihatnya di sini.

Sohor Kini