Daniel Kaluuya adalah seorang pelakon yang anda mungkin jarang dengar nama beliau. Beliau adalah Black Death dalam Kick-Ass 2, W’Kabi dalam Black Panther, Chris dalam Get Out, Fred Hampton dalam filem Judas and the Black Messiah dan akan datang dalam filem Nope sebagai OJ Haywood.

Disebabkan filem Nope ini juga membuatkan beliau tidak berlakon dalam filem Black Panther: Wakanda Forever.

Dalam temubual bersama The Hollywood Reporter, Daniel mendedahkan yang beliau sedang membangunkan satu filem Barney. Barney daripada rancangan TV mengenai dinosaur ungu membantu kanak-kanak. Tetapi iterasi filem Daniel ini adalah gelap, bermakna ia mungkin adalah satu filem ngeri, bermain dengan minda atau mungkin juga seram.

Filem ini akan dihasilkan oleh studio produksi beliau sendiri, 59%. Menurut beliau, bagaimana lagu mengenai kasih sayang Barney “I love you, you love me, won’t you say you love me too?” tidak benar? Buat masa ini masih tiada butiran lanjut seperti jalan cerita, pelakon dan tarikh tayangan lagi.

Nampaknya, pencipta filem dari Amerika suka olah semula rancangan popular kanak-kanak yang ceria menjadi ngeri? Winnie The Pooh yang sudah memasuki domain awam turut akan ada iterasi filem seram ngeri.

Sohor Kini