Reef Entertainment dan Teyon minggu ini mengumumkan yang mana mereka akan melancarkan kemaskini penaik-tarafan untuk permainan Terminator: Resistance yang dilancarkan tahun lepas secara percuma.

Ini sekaligus buat pemain yang memiliki permainan ini akan menerima penaik-tarafan secara percuma apabila ia dilacnarkan kelak pada 26 Mac 2021 ini.

Melalui penaik-tarafan ini, Reef Entertainment menyatakan ia akan menyertakan peningkatan dari segi visual seperti kadar bingkai sesaat, pemuatan yang lebih pantas dan juga sokongan alat kawalan DualSense. Menariknya, versi ini juga akan menyertakan kandungan mod Infiltrator yang diumumkan sebelum ini menyertakan kostum T-800.

Pada masa yang sama, Reef Entertainment juga mengumumkan versi fizikal edisi terhad khas permainan ini untuk konsol PlayStation 5 turut akan dilancarkan pada tarikh yang sama. Melaluinya ia akan menyertakan beberapa barangan tambahan seperti bekas besi, buku karya seni, poskad dan kotak khas.

Terminator: Resistance Enhanced merupakan permainan dengan penaik-tarafan khas untuk konsol PlayStation 5 di mana versi asalnya telah pun dilancarkan di konsol PlayStation 4, Xbox One dan PC.

Sohor Kini