Dengan pelancaran permainan Call Of Duty: Black Ops Cold yang semakin hampir ini, Activision minggu ini mengesahkan yang mana sesi beta buat mod multi-pemain permainan tersebut akan bermula esok.

https://www.youtube.com/watch?v=8o-kI11cAx4&feature=youtu.be

Sesi tersebut akan bermula dengan akses awal buat pemain yang membuat pra-tempahan permainan tersebut bermula esok di konsol PlayStation 4, diikuti konsol Xbox One dan PC pada 16 Oktober ini. Akses beta terbuka untuk semua pemain pada 18 Oktober 2020 ini.

Pada masa yang sama, Activision juga mengumumkan yang mana bagi pemain yang bermain sesi beta tersebut, mereka akan memberi ganjaran watak Adler di dalam permua Call Of Duty: Mobile secara percuma. Pemain juga boleh dapatkan senjata epik khas SMG setelah mencapai peringkat ke-10 di dalam permainan penuh Call Of Duty: Black Ops Cold war kelak.

Akses beta Call Of Duty: Black Ops Cold War akan memfokuskan beberapa bentuk multi-pemain seperti mod 6 lawan 6, 12 lawan 12 dan juga mod baharu 40 pemain serentak.

Call Of Duty: Black Ops Cold War akan tiba di konsol PlayStation 4, Xbox One dan PC melalui Battle.net pada 13 November 2020 ini. Untuk informasi lanjut permainan ini, anda boleh ke artikel ini.

Sohor Kini