The Boys adalah siri TV adiwira yang diadaptasi dari komik. Siri TV ini disiarkan di Amazon Prime Video dan adalah sejenis siri TV yang ganas, ngeri, lucu dan padat dengan aksi. Buat masa ini, musim kedua sedang berlangsung dengan satu minggu satu episod. Amazon dilihat nampak kejayaan siri TV ini dan ingin kembangkan lagi dunia “The Boys”.

Eric Kripke, selaku penulis/pengarah/penerbit bagi siri TV ini telah mengesahkan yang mereka akan hadir dengan siri sampingan The Boys. Siri sampingan ini akan memfokuskan kepada remaja dengan kuasa luar biasa, yang merupakan seorang pelajar dan adalah projek dari Vought. Ia dilaporkan tiada kesinambungan dengan The Boys, tetapi di dunia yang sama. Siri sampingan ini menggunakan konsep drama kolej bercampur dengan gaya penceritaan Hunger Games.

Siri sampingan ini turut akan dihasilkan oleh Sony Pictures Television dan Craig Rosenberg akan menulis untuk episod pertama. Tetapi wakil lain seperti Eric Kripke, Seth Rogen dan ramai lagi akan kekal terlibat dengan siri TV ini.

Sumber: [1] dan [2]

Sohor Kini