Filem DCEU seterusnya yang ramai nantikan adalah Wonder Woman 1984. Filem ini dikatakan adalah sekuel kepada filem Wonder Woman pertama dan akan memperlihatkan kemunculan semula Steve Trevor. Wonder Woman selama ini telah hidup bersendirian, mempeljari erti kata dunia dan membiasakan diri dengan suasana manusia biasa. Filem ini turut akan membawakan penjenayah Maxwell Lord dan Cheetah.

Filem ini hanya akan ditayangkan pada bulan Oktober, tetapi sebelum itu peminat boleh baca prolog filem ini melalui komik dengan judul yang sama yang akan dijual pada bulan September ini. Komik ini terhad dijual di Walmart pada 20 September dan versi digital dan kedai komik lain hanya akan boleh dibeli pada 29 September.

Dalam komik ini, Wonder Woman perlu menyelamatkan tebusan di Smithsonian Museum of Natural History dan cerita kedua adalah mengenai penjahat yang cuba mencuri laso milik Wonder Woman. Kisah dalam komik ini akan berkait dengan filem arahan Patty Jenkin, yang mana berada dalam dunia yang sama.

Sohor Kini