Capcom hari ini mengumumkan yang mana kemaskini buat permainan Monster Hunter World: Iceborne yang dirancang untuk dilancarkan pada Mei ini akan ditunda.

Menurut mereka, buat masa ini tarikh pelancaran kemaskini tersebut masih belum disahkan dan menurut mereka, kesan ini adalah disebab wabak koronavirus (Covid-19) yang menyebabkan beberapa produksi suara latar terkesan.

Antara kandungan terkesan adalah raksasa Alatreon yang asalnya ia dirancang untuk dilancarkan Mei ini, namun kini tarikh pelancaran kemaskini tersebut akan diumumkan kemudian.

Juga dengan pengumuman ini, Capcom juga berkongsi senarai perancangan kandungan baharu melalui imej di atas, yang anda boleh lihat beberapa perubahan kemaskini permainan termasuklah acara terhad lain bersama kandungan pakaian perisai yang masih lagi akan tiba Mei ini.

Monster Hunter World: Iceborne merupakan penambahan khas buat Monster Hunter World yang telah pun dilancarkan sejak tahun lepas di konsol dan awal tahun ini di PC.

Ianya merupakan satu permainan yang mendapat perhatian ramai oleh peminat dan merupakan permainan terlaris oleh Capcom menurut senarai judul Platinum oleh Capcom.

Sohor Kini