Awal bulan ini, kami berkongsi yang mana PQube akan melancarkan permainan √Letter: Last Answer ataupun Root Letter: Last Answer di konsol Playstation 4 dan Switch secara global. Kini tarikh pelancaran permainan tersebut akhirnya diumumkan di mana ianya bakal tiba pada 3 September 2019 ini.

Seperti yang dilaporkan oleh kami, √Letter: Last Answer merupakan versi ‘lengkap’ bagi permainan novel visual √Letter yang dilancarkan sebelum ini di mana versi ini akan menyertakan beberapa kandungan tambahan dan senario pengakhiran yang berbeza.

Selain itu, permainan ini juga akan menyertakan keupayaan untuk mengubah adegan permainan daripada adegan anime kepada adegan aksi-nyata seperti di atas di mana anda boleh menetapkannya mengikut pilihan pemain.

Menariknya, PQube juga mengumumkan buat mereka yang mendapatkan edisi pertama buat permainan tersebut, mereka juga akan menyertakan satu buku karya seni khas yang mempunyai 100 muka surat.

Semestinya bagi anda yang berminat permainan bergenre visual novel ini, pastikan anda mendapatkan permainan ini menjelang September ini.

Sohor Kini